aYDoSLu TeaM TüM Prq ReSiMLi aNLaTıM Ve aÇıKLaMaLıDıR
RSS

Sayfalar

14 Kasım 2009 Cumartesi

owboy 3.0 İle Msn Hack (Resimli Anlatım)

Kowboy 3.0 Anlatım


Adım 1 ;

Ilk Önce Programı Açınız , Program Eğer Sisteme Bağlanırsa Karşınıza Böyle Aşağıdaki Gibi Bir Ekran Çıkacaktır.

Eğer Aşağıdaki Ekran Gördüyseniz Devam Edelim.






Devam Adım 2 ;

Gördüğünüz Gibi Sağ Üst Köşede Hesap ' Yazan Yerin Yanında "yasak"Göreceksiniz , Oraya Şifresini Kırmak İstediğiniz Kişinin MSN AdresiniYazın Hotmail.Com , MSN.Com , Live.Com , Veya Başka Mail Adresini'deYazabilirsiniz. , MSN Adresini Yazdıktan Sonra "Yükle" TuşunuGörürsünüz Aşağıda İle World List ( Şifre Listemisi Yüklüyoruz. )Ardından "Başlat" Button'una Basıyoruz. , Ve Bekliyoruz. 3 Saniyede BirŞifre Dener.

Not ÖNEMLİ : Bakınız Yüklediğiniz Şifre Listesi , Veya EklediğinizŞifre'lerin En Başındaki Şifre Hiç Bir Zaman Denenmez. Yani En ÜstekkiŞifre Yerine İşe Yaramayan Bişi Yazın Çünkü O Denenmez.


Image and video hosting by TinyPic



Şifre Bulunduğnda Karşınıza Çıkacak OLAN Ekran!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


BURAYA TIKLAYIN İNDİR (iNDiRiCi) DOWNLOAD



Image and video hosting by TinyPic



ALternatif DownLoad Speedyshare

BURAYA TIKLAYIN İNDİR (iNDiRiCi) DOWNLOAD

Hiç yorum yok: