aYDoSLu TeaM TüM Prq ReSiMLi aNLaTıM Ve aÇıKLaMaLıDıR
RSS

Sayfalar

12 Kasım 2009 Perşembe

SaM 2 dj yapma prgramı



Evet arkadaşlar hepizin olmasada birçoğunuzun dj lik merakı vardır.
Çeşitli yerlerde ve serverlarda dj lik yapıyorsunuzdur.Ayrıca programşarkı aralrında effect vermenize olanak sağlıyor ve şarkılar arasındayumuşak geçiş yapabiliyor.Ben burda size Sam broadcaster 3 adlı djprogramının linkini vericem ama öce biraz programı tanıyalım.
Programı bilgisayarımıza kurduktan sonra karşımıza aşağıdaki gibi bir pencere çıkıyor.

Burda statistic relays bölümünde mause de sağ tıklayın ve new diyinlive365 statistic rely seçip ok dedikten sonra dedikten sonra ordaartıq nerde dj lik yapcaksanız oranın bilgilerini giriyorsunuz.Durundaha bitmedi…
Şimdi sırada encoders bölümü var onuda resimde gösterdim ordada aynıadımları uyguluyoruz sağ tıklayıp new dedikten sonra seçili olankalsın(legacy mp3 seçili olması lasım)ok dedikten sonra orayadaistenilen bilgileri giriyorus ven ok diyorus evet proragmımımıs hasır

Evet artık dj lik yapabilirsiniz ama ben anons felan yapmak istiyorum diyorsanız okumaya devam o zaman.
Şimdi aşağıdaki resimde herşey açık ama ben yine anlatim.Önceliklemikrofonla konusmayı anlatıcam.Resimde gördüğünüz gibi en sağ taraftaVoice fx bölümü var ordan Mic off tusunun üstüne tıklamanız gerekiyordaha sonra hemen altındaki press to talk seçeneğine basılı tutarakkonusabilirisiz ama dikkat edin basılı tutmanız gerekiyor ama ben öletutamam diyorsanız hemen altında lock talk seçeneğine basın ve artıkkonusabilirsiniz ve effect verebilirsiniz.Effect dedik peki nasıleffect vercez?Hemen anlatıyorum yine en sağ tarafta sound fx menüsü varorda hemen altında küçük küçük karelerde effect ler avr onlara basarakeffect verebilirsiniz yada kendniniz hazırlayıp programın kalsörlerinekoyabilirsiniz.Ve gelelim şarkıları nereye koyacağımıza.Onu da hemenanlatıyorum en soldaki menüde yani playlist bölümünde playlist ve tracka tıklıyoruz hemen altındaki menüde bir iki şey çıkabiilir onları silnşarkılarınızı bu alttaki bölüme sürükle-bırak yöntemi ile getirin veyine sürükle bırak metodu ile sevdiğiniz şarkıları orta bölümdeki Queuebölüme kopyalayın ve artık şarkıları çalabilirsiniz.








BURAYA TIKLAYIN İNDİR (iNDiRiCi) Link DOWNLOAD

Hiç yorum yok: